Sha84-Αυτή είναι η βόμβα που θα σκάσει πάνω από την Τουρκία σε περίπτωση πολέμου με την Ρωσία.

Δεν ξέρουμε αν τα πυρηνικά της Ρωσίας είναι έτοιμα για χρήση σε περίπτωση πολέμου με την Τουρκία, όμως ο πρόεδρος Πούτιν έχει στη κατοχή του ένα μυστικό όπλο ίδιας ισχύος.

Όπως διαβάζουμε τα πράγματα στη περιοχή μας δεν είναι καλά… Οι Ρώσοι έχουν ήδη προωθήσει στην… επίθεση ρωσικά άρματα μάχης τύπου Τ72, Τ55 και Τ62 και μεγάλο αριθμό ρωσικών ολμοβόλων που έχουν στρέψει τις κάνες τους προς την Τουρκία!!! Η Άγκυρα είναι ανήσυχη και όπως όλα δείχνουν είναι έτοιμη για επιχειρήσεις ευρείας κλίμακας. Ο Ερντογάν νομίζει πως η Τουρκία είναι υπερδύναμη και με τις πλάτες της Αμερικής και του ΝΑΤΟ μπορεί να τα βάλει και να νικήσει τους Ρώσους. Αλλά… ο Πούτιν έχει το κουμπί και τον πρώτο και τελευταίο λόγο για την χρήση της υπερβόμβας ша84 (Sha84), εμένα αρχικά μου την αποκάλυψαν σαν λευκό όλεθρο.

Αλλά ας τα πάρω λίγο από την αρχή πριν σας πω για το τι είναι η Sha84 .


Δεν πάνε λίγες μέρες που γύρισα από το ταξίδι μου στη Ρωσία. Είχα μερικές δουλειές εκεί σχετικά με μια έρευνα που κάνω για το Άγνωστο και έτσι είχα την ευκαιρία να βρεθώ  και μια καλά πληροφορημένη πηγή μου για τα της Ρωσίας θέματα. Εκεί πάνω στη κουβέντα όταν τον ρώτησα αν θα κάνει η Ρωσία χρήση πυρηνικών σε ενδεχόμενο πολέμου με την Τουρκία, όπως είπε στην «Πράβδα» ο προϊστάμενος του Κέντρου Στρατιωτικών και Πολιτικών Μελετών Μιχαήλ Αλεξαντροφ. Αυτός χαμογέλασε λίγο και μου είπε «ο λευκός όλεθρος είναι αποτελεσματικότερος»; Τι είναι ο λευκός όλεθρος; Τον ρώτησα. Αφού έμεινε λίγο σιωπηλός, ίσως σκέφτηκε πως κάτι που δεν έπρεπε να πει του ξέφυγε, μου είπε εμπιστευτικά:

«Είναι ένα από τα ισχυρότερα συμβατικά όπλα στον κόσμο. Οι Αμερικάνοι ακόμα δεν ξέρουν γι’ αυτό. Η βόμβα είναι τόσο ισχυρή όσο οι πυρηνικές βόμβες και μπορούν να παράγουν ηλεκτρομαγνητικό παλμό, αλλά τους λείπει το ραδιενεργό νέφος που παράγεται από μια πυρηνική. Κανείς δεν θέλει την πυρηνική καταστροφή.» Έκανε μια παύση σαν σκεφτόταν αν έπρεπε να προχωρήσει ενώ εγώ ήμουνα γεμάτος περιέργεια.

«Θα σου πως και αυτό γιατί ήδη σου έχω πει αρκετά, αλλά αφού δεν μπορείς να τα διασταυρώσεις εγώ είμαι καλυμμένος». Είπε και συνέχισε λέγοντας: «Η ανάπτυξη ξεκίνησε στα τέλη του ’70 και η βόμβα ήταν έτοιμη το ’84. Έτσι της δώσαμε την κωδική ονομασία ша84 (Sha84). Την είπαμε λευκό όλεθρο μετά την πρώτη δοκιμή λόγο του λευκού μανιταριού που δημιούργησε. Δεν άφησε ραδιενεργά αποτελέσματα και έτσι περάσαμε την έκρηξη σαν πτώση μετεωρίτη. Καλό έτσι; Μια ακόμα υποθαλάσσια δοκιμή έγινε πετυχημένη και τέλος. Μπήκε στα κρυφά αρχεία του στρατού και ήμασταν έτοιμοι αν μας έκανε επίθεση η δύση σε κράτη κοντά στα σύνορα με τη Ε.Σ.Σ.Δ. ή συμμάχους τους. Μετά διαλύθηκε η Σοβιετική Ένωση, αλλά τα σχέδια και οι βόμβες μείνανε θαμμένες. Είναι ένα από τα μεγαλύτερα μυστικά της Ρωσίας. Είναι το ισχυρότερο συμβατικό μη πυρηνικό  όπλο στον κόσμο.»

Σίγουρα δεν μιλάμε για όπλο τεχνολογίας  Τέσλα (λόγο ηλεκτρομαγνητικού παλμού)τον ρώτησα; «Όχι είναι καθαρά συμβατικό και σίγουρα χρήσιμο στις μέρες μας. Αν το χρησιμοποιήσουμε είναι στο χέρι του Πούτιν.»

Έτσι έμαθα για πρώτη φορά για την Sha84 και σας τα μεταφέρω. Την πηγή μου τη θεωρώ αξιόπιστη. Να διασταυρώσω τα λεγόμενά του δεν μπορώ. Οι μέρες περνάνε και τα γεγονότα τρέχουν. Το αν θα δούμε το νέο υπερόπλο στη πράξη δε το ξέρω, αλλά σίγουρα αν επαληθεύεται η ύπαρξή της είναι ένας άσσος στο μανίκι το Ρώσου προέδρου.
πηγη

Νεότερη Παλαιότερη

Αναγνώστες

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

10/recent/ticker-posts